sábado, 13 de junio de 2009

A Déu siau!

Penso que he complert l’objectiu que tenia del blog. He comentat noticies de l’actualitat, incloent en elles, vídeos i fotografies. I a la vegada he portat un seguiment de l’assignatura bastant complert. A l’hora crec que el blog el podria haver completat amb més noticies però si no ho he fet ha sigut per la meva falta de temps.
Estic molt contenta de com m’ha anat aquest semestre. Per que a part de portar al dia totes les assignatures i els treballs que aquestes representen, estic treballant en un institut fent de professora de reforç. Aquesta experiència ha afavorit la meva carrera com a pedagoga, com també a mi com a persona.
Compaginar treball amb estudi no es fàcil però considero que ho he sapigut fer força bé. A part de la meva mitja jornada en un institut, de dilluns a divendres dono classes de repàs, després de les classes a la universitat. I els diumenges, faig jornada completa en una rostisseria. He arribat a la conclusió de que, quant més ocupat estàs més aprofites el temps. O que, quant més et proposes, més enllà arribes. Aquest esforç després es veu recompensat, i molt, estic orgullosa de mi mateixa.


Ester

No hay comentarios:

Publicar un comentario